Second opinion
Wij zien een sterke toename van klanten die elders (meestal bij ketens) hoorapparaten hebben gekocht, en naar verloop van tijd ontevreden zijn over hun “oplossing”. Het systeem dat vanaf jan. 2013 in Nederland is uitgerold is daar een stuk debet aan, omdat het nu eenmaal bij grotere ketens sneller en goedkoper werken vereist.
Dit is bij Janssen Hoorzorg gelukkig niet aan de hand.
Wij blijven streven naar de beste individuele hooroplossing zoeken die maar mogelijk is, en dat we daarvoor de tijd nemen om u en uw wensen te leren kennen is voor ons vanzelfsprekend.
Er kan nog veel verbeteren in de hoorzorg
Wat kunnen wij o.a. voor u betekenen:
- Uw huidige toestellen doormeten en technisch beoordelen aan de hand van speech mapping
- Uw maximale spraakverstaan meten, en duiden. Hieruit volgen de mogelijke oplossingen die nog spraakverstaanverbetering zouden kunnen geven. Belangrijk om te realiseren dat 5% spraakverbetering voor een slechthorende veel kan betekenen.
- Opnieuw afstellen van uw huidige toestellen of begeleiding in aanvraag of aanschaf nieuwe toestellen. Hierbij geldt in Nederland het principe van adequate zorg.
- Toeleiding of verwijzing naar specialisten uit andere werkvelden, zoals psychologen, logopedisten, KNO en of audiologen etc.
Schroom u niet om contact op te nemen.
Kennis is macht, en goede kennis zal steeds belangrijker worden.